FAQ
Nasza firma działa na rynku prac od ponad 10 lat. Zrealizowaliśmy już wiele tysięcy zleceń, a nasze grono stanowią jedynie sprawdzeni i doświadczeni specjaliści. Do niedawna działaliśmy w tradycyjny sposób, tzn., iż zgłaszał się do nas klient, składał zapytanie, my wycenialiśmy usługę i zlecaliśmy realizację niezależnym redaktorom. Wszystko odbywało się przy pomocy tradycyjnej korespondencji email. Wraz z rozwojem naszej firmy staraliśmy się usprawnić naszą działalność i sprawić, aby klient stał się częścią całego procesu realizacji zlecenia, aby miał stały wkład i wgląd w realizację usługi, aby na bieżąco przekazywał swoje wytyczne i uwagi redaktorowi, aby zniwelować opóźnienia wynikające z oczekiwania na płatność czy oferty redaktorów. Znając doskonale specyfikę branży postanowiliśmy stworzyć w pełni automatyczny system, który niweluje wszystkie niedoskonałości tradycyjnego modelu, który daje klientowi poczucie komfortu pracy, który jest prosty w obsłudze i w sposób transparentny prezentuje kwalifikacje naszych redaktorów. System, w którym to klient o wszystkim decyduje - kto zrealizuje jego zamówienie, kiedy chce dokonać wpłaty, zgłasza tyle poprawek ile jest mu potrzebnych i pobiera zlecenie jak tylko jest gotowe. Jesteśmy jedyną tego typu platformą w Polsce i wyprzedzamy całą konkurencję pod każdym względem. Produkt, który stworzyliśmy jest najlepszym przykładem naszego wieloletniego doświadczenia, kompetencji w powierzonych zadaniach i nieustającej potrzeby doskonalenia naszego modelu biznesowego, w którym zadowolony klient jest wyznacznikiem naszych działań i priorytetem samym w sobie.
Nasza działalność polega na pisaniu wszelkiego rodzaju prac pisemnych na zlecenie klienta. W celu optymalnego świadczenia naszych usług stworzyliśmy innowacyjną i unikatową platformę umożliwiającą korzystanie z profesjonalnej pomocy w przygotowaniu różnego typu opracowań naukowych. Nasza Platforma to nic innego jak miejsce, w którym klient może bezpośrednio skontaktować się z redaktorem. To Ty o wszystkim decydujesz. Składasz zamówienie i wybierasz osobę, która napisze dla Ciebie pracę. Kontaktujesz się z nią na czacie i śledzisz postępy przygotowywanej pracy. Niezależnie od udostępnienia systemu, za pomocą którego nasi redaktorzy świadczą dla Państwa usługi, wciąż redakcja serwisu stale monitoruje cały proces. Jesteśmy gwarantem prawidłowego przebiegu zamówienia i bezpieczeństwa wpłaconych pieniędzy. Nie muszą się Państwo martwić czy właściwie powierzyli swoje pieniądze. Więcej informacji na ten temat można znaleźć poniżej w dziale "Gwarancje".
Wszystkie zatrudnione u nas osoby posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia podyplomowe lub doktorskie. Zatrudniamy osoby posiadające umiejętność łatwego formułowania tez, przeprowadzania przedmiotowych badań, analitycznego myślenia oraz właściwego formatowania prac w Microsoft Office. Dodatkowo nasi redaktorzy posiadają kilkuletnie doświadczenie w pisaniu różnego typu opracowań, niektórzy współpracują z nami od samego początku działalności, a więc już ponad 10 lat. Poza tym kwalifikacje naszych redaktorów można sprawdzić przeglądając szczegółowy profil danego Redaktora na stronie www.redaktor-online.pl/OurWriters.
Jesteśmy jedyną taką platformą w Polsce. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu byliśmy w stanie stworzyć w pełni automatyczny system realizacji zleceń dający klientom wygodę i przejrzystość. Platforma jest w pełni transparentna: mogą Państwo komunikować się bezpośrednio z redaktorem na chacie, przesyłać wytyczne, przeglądać oferty Redaktorów i ich profile. Można płacić za usługę w czasie rzeczywistym skracając czas realizacji do minimum, ściągać na lokalny komputer zrealizowane zlecenie i wystawiać komentarz na temat danego Redaktora. Jesteśmy serwisem NR 1 w Polsce pod każdym względem. To wszystko sprawia, że klienci nam ufają i bez ryzyka powierzają nam realizację różnego rodzaju zleceń. Poświęć trochę czasu, porównaj nas Sam z konkurencją, a Sam zrozumiesz, iż jesteśmy najlepszym serwisem tego typu w Polsce.
W przeciwieństwie do innych nie dopuszczamy plagiatów ani kopiowania innych prac. Każda praca jest oryginalna. Bez względu na koszt wszystkie prace pisane są na wysokim poziomie merytorycznym. Dzięki temu każdy Klient otrzymuje dobrą pracę po atrakcyjnej cenie. Istnieje wiele serwisów oferujących pomoc pisania prac, jednak większość to nielegalnie działające firmy piszące prace po bardzo niskich cenach, co od razu powinno budzić czujność Klienta. Za opracowanie wysokiej jakości trzeba zapłacić więcej. My działamy jako legalna firma zatrudniająca pracowników, wystawiająca rachunki za wykonane usługi. Nasze prace charakteryzuje cena adekwatna do jakości oraz wykonanie przez osobę kompetentną i doświadczoną. U nas zawsze masz gwarancję zwrotu pieniędzy, autentyczności i prywatności. Zdobyliśmy zaufanie kilku tysięcy Klientów, którzy powracają lub przysyłają znajomych - zadowolony Klient to najlepsza referencja naszej rzetelności. Jako jedyni posiadamy między innymi:
- system rabatów
- system nagradzania lojalnych klientów
- usługę poleć nas
- możliwość realizacji zlecenia w 6 godzin
- dostępność 24h/dobę
- możliwość bezpośredniego kontaktu z Redaktorem i wiele innych.
Tak. Informacje i dane osobowe Klientów są u nas bezpieczne, nikomu ich nie udostępniamy dysponując nimi zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Zebrane dane służą jedynie do bieżących kontaktów w sprawie realizacji zleceń. Dodatkowo gwarantujemy bezpieczeństwo naszych połączeń internetowych. Wszystkie czynności wykonywane za pośrednictwem naszego bezpiecznego interfejsu są chronione. Poza tym jedyne dane osobiste, jakie wymagamy od klienta to Imię i email.
Jesteśmy w stanie zrealizować zlecenie praktycznie na każdy temat z każdej dziedziny i na dowolnym poziomie trudności. Wystarczy, iż złożą Państwo stosowne zlecenie i zaczekają na oferty naszych redaktorów. Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy żaden z naszych redaktorów nie podejmie się realizacji zlecenia. Należy przyjąć, iż jeśli w ciągu 24 godzin nikt z naszych redaktorów nie złoży oferty, to najprawdopodobniej zlecenia nie zrealizujemy. Nie mniej jednak na podstawie statystyk możemy stwierdzić, iż realizowanych jest ponad 99 % wszystkich złożonych zamówień.
Jeśli Klient nie ma możliwości lub z jakiegokolwiek powodu nie może czy nie chce samodzielnie przeprowadzić badań dla swojej pracy, możemy je wykonać, za co naliczana jest dodatkowa opłata. Klient musi jednak wziąć pod uwagę, iż nie zawsze jesteśmy w stanie przeprowadzić badania w konkretnej miejscowości lub instytucji. Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie z naszymi redaktorami konkretnego miejsca/miejscowości badań. Należy również o tym wspomnieć na etapie składania zamówienia, aby redaktor wliczył tą usługę do oferty cenowej, którą przedstawia.
Panel klienta to część naszego systemu przeznaczona dla klienta, za pomocą której klient może między innymi:
- edytować swoje dane profilowe
- składać nowe zlecenia
- przeglądać oferty i profile Redaktorów
- komunikować się z Redaktorami
- przesyłać materiały
- płacić za usługę
- pobierać zrealizowaną usługę
- zgłaszać poprawki
- wystawiać opinie, komentarze i inne
Jest to w pełni zautomatyzowany system dający Klientowi możliwość całkowitej, pewnej i szybkiej realizacji zlecenia przez najbardziej kompetentnego Redaktora, czyli idealne środowisko dla każdego, kto chce zlecić usługę pisania prac. System jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Każdy powinien bez problemu poradzić sobie z jego obsługą. Dodatkowo jest tak skonstruowany, iż w zależności od etapu, na którym jest dane zlecenie, system podpowiada, jaki następny krok powinien wykonać klient. Niezależnie od tego na bieżąco przesyłane są maile ze szczegółowymi instrukcjami, co należy w danym momencie zrobić.
W tej sekcji Klient ma możliwość edytowania swoich informacji profilowych widocznych dla zarejestrowanych Redaktorów. Znajdują się tu również statystyki dotychczasowej aktywności Klienta dotyczące realizowanych czy zrealizowanych zleceń. Można również zmieniać Hasło logowania, sprawdzić, jaki posiada się już przyznany przez system rabat na każde kolejne zlecenie czy poprosić o wypłatę bonusu.
Ta sekcja służy do składania i zarządzania zleceniami złożonymi przez Klienta. Na górze tej sekcji znajduje się przycisk "dodaj nowe zlecenie", po kliknięciu którego przechodzimy do formularza zamówienia. Po wypełnieniu tego formularza należy zaczekać na oferty Redaktorów. Poniżej przycisku jest tabela z listą zleceń. Klikając na przycisk "szczegóły" przy danej pozycji przechodzimy do sekcji szczegóły danego zlecenia. Ta sekcja różni się w zależności od statusu, jakie ma dane zlecenie:
- status czekamy na oferty i licytacja - wyświetla się lista ofert redaktorów na realizację danego zlecenia oraz szczegóły złożonego zamówienia. Po kliknięciu na daną ofertę możemy przejrzeć jej szczegóły, sprawdzić podstawowe dane na temat redaktora, porozmawiać z danym redaktorem na chacie i przydzielić redaktora do realizacji zlecenia
- status wybrano redaktora i realizowane - strona dzieli się wtedy na kilka modułów:
- wpłaty - w tej sekcji można zapłacić za daną część zlecenia. System automatycznie podzieli płatność na raty i poprosi o zapłatę za pierwszą część
- proces realizacji - w tej sekcji można pobrać zrealizowaną przez redaktora część lub całość zlecenia
- profil redaktora - informacje na temat przydzielonego redaktora
- szczegóły zlecenia - parametry realizowanego zlecenia
- chat do kontaktu z redaktorem.
Oprócz tego na górze sekcji zamówienia wyświetla się 5 ikonek, które w sposób graficzny prezentują etap, na którym znajduje się dane zlecenie wraz z informacją co należy zrobić, aby prawidłowo przebiegł cały proces realizacji zlecenia.
Ta sekcja składa się z 2 tabel:
- Historia transakcji - w tej tabeli wyświetlają się wszystkie wpłaty, jakie do tej pory dokonał klient. Tabela daje możliwość sortowania i filtracji listy operacji.
- Historia bonusów i nadpłat - w tej tabeli wyświetlają się wszystkie przyznane przez system bonusy za polecenie naszych usług oraz nadpłaty. Nadpłata pojawi się w tej sekcji, jeśli nasz serwis zwróci klientowi jakąś sumę pieniędzy. Tabela daje możliwość sortowania i filtracji listy operacji..
Ta sekcja podzielona jest na 3 części:
- Nowy klient - opis jak nasz system wylicza rabat dla nowego klienta
- Lojalny klient - opis jak nasz system wylicza rabat dla klienta składającego kolejne zamówienie
- Polecony klient - opis jak można zarabiać z nami poprzez polecanie naszych usług znajomym. Znajduje się tu również formularz do polecania naszych usług
W tej sekcji możesz wysłać wiadomość do redakcji serwisu redaktor online. Korzystaj z tej sekcji tylko jeśli nie potrafisz dojść do porozumienia z redaktorem realizującym Twoje zlecenie lub w innych sprawach, których nie da się załatwić z pomocą naszego systemu.
W tej sekcji znajdują się wiadomości dla klientów od redakcji serwisu z aktualnościami, instrukcjami, nowymi funkcjonalnościami itp. Ta część służy wyłącznie celom informacyjnym.
Procedura zamówienia jest bardzo prosta. Jeśli jesteś nowym klientem, to po prostu wypełnij formularz zamówienia na stronie głównej www.redaktor-online.pl. Po jego wypełnieniu odbierz mail z kodem weryfikacyjnym i wpisz go. Po zweryfikowaniu twojego adresu email nasz system automatycznie tworzy dla Ciebie konto, na które w przyszłości będziesz się logować, aby mieć dostęp do Panelu klienta. Następnie zostaniesz poproszony o wypełnienie bardziej szczegółowego formularza zamówienia. Po jego wypełnieniu kliknij przycisk "złóż zamówienie". Zamówienie trafi wtedy do naszych redaktorów, a ty niebawem otrzymasz od nich oferty na realizację zlecenia. Jeśli jesteś już naszym klientem, to aby złożyć zamówienia, musisz zalogować się do Panelu Klienta i w sekcji Zamówienia nacisnąć przycisk "dodaj nowe zlecenie". Po jego kliknięciu wypełnij formularz zamówienia i wyślij zamówienie naciskając przycisk "złóż zamówienie". Zamówienie trafi wtedy do naszych redaktorów, a ty niebawem otrzymasz od nich oferty na realizację zlecenia.
Podczas składania zamówienia istnieje możliwość uploadowania plików z wytycznymi i materiałami. Jedynym ograniczeniem jest ich łączna pojemność - 40 MB. Na każdym późniejszym etapie zarówno klient jak wybrany redaktor mogą niezależnie od realizowanej usługi przesyłać kolejne pliki w ramach zarezerwowanej przestrzeni dyskowej. Jeśli posiadasz więcej materiałów niż 40 MB to prześlij najpierw część, poproś redaktora o ich ściągnięcia, następnie usuń przesłane pliki i prześlij kolejne - tak, aby zmieścić się w ramach 40 MB. Pliki można uploadować, usuwać i pobierać w sekcji "Zamówienia" - szczegóły danego zamówienia.
To zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Jedynym ograniczeniem czasowym przy składaniu zamówienia jest okres 6 godzin. Jest to minimalny czas przewidziany przez system na realizację usługi. System działa w czasie rzeczywistym: Twoje zamówienie natychmiast trafia do redaktorów, po wybraniu oferty możesz zapłacić przelewem online, który również jest niezwłocznie księgowany. Dzięki naszej platformie cała procedura związana z uzgodnieniami między klientem, a redaktorem czy płatność została skrócona do minimum. To natomiast umożliwia realizację zleceń znacznie szybciej niż byłoby to możliwe w konkurencyjnych firmach. Nie mniej jednak należy pamiętać, iż nie da się napisać pracy na 150 stron w 6 godzin. Składając zamówienie weź pod uwagę, iż wprawiony redaktor może przygotować 10 stron tekstu na dobę na wysokim poziomie.
Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę, na której będą wyświetlały się oferty naszych redaktorów. Oferty mogą zawierać propozycję cenową lub nie. Jeśli redaktor przed podjęciem decyzji co do kwoty usługi będzie miał dodatkowe pytania, to napisze wiadomość na chacie. Wtedy pojawi się jego oferta na liście ofert - bez ceny oraz migająca ikonka wiadomości. Przejdź wtedy do szczegółów oferty - porozmawiaj z redaktorem i odpowiedz na jego pytania. Po Twojej odpowiedzi zainteresowany redaktor z pewnością przedstawi konkretną ofertę cenową. W szczegółach oferty możesz również przejrzeć profil zainteresowanego redaktora i jego statystyki pokazujące dotychczasową aktywność. Jeśli dany redaktor lub redaktorzy złożą konkretną ofertę cenową, wtedy po wejściu do szczegółów oferty masz możliwość wybrania danego redaktora naciskając przycisk "przydziel redaktora". Status zlecenia zmieni się wtedy na "przydzielono redaktora", a Ty zostaniesz przekierowany na stronę, na której będziesz mógł zapłacić za usługę i zobaczyć, jak nasz system podzielił/bądź nie podzielił realizację zlecenia na etapy.
Do czasu dokonania pierwszej wpłaty możesz dowolną ilość razy zmieniać zdanie co do redaktora, który zrealizuje Twoje zlecenie. Ma to miejsce wtedy, gdy decyzję na temat wyboru redaktora będą Państwo warunkować szybkością pojawiania się ofert. Nasi redaktorzy nie są zalogowani w systemie 24h na dobę. Jeśli termin realizacji zlecenia jest odległy, to warto poczekać nawet 24 godziny, aż każdy zainteresowany redaktor złoży swoją ofertę. Wtedy łatwiej jest podjąć lepszą decyzję mając cały wachlarz ofert. Jeśli wybrali już Państwo redaktora i chcą zmienić swój wybór, wystarczy, iż przejdą Państwo do sekcji "Zamówienia", następnie klikną szczegóły danego zlecenia. Po przydzieleniu redaktora, wszystkie pozostałe oferty redaktorów pojawiają się na dole tej strony w tabeli "Lista ofert redaktorów". Należy przejść do szczegółów danej oferty i wybrać przycisk "przydziel redaktora". Po tym nowy redaktor będzie przydzielony do Państwa zlecenia.
Próbki prac przygotowywane są tylko dla zleceń, gdzie termin realizacji jest co najmniej 7 dni, a zlecenie liczy ponad 20 stron. Nasi redaktorzy mogą, ale nie muszą próbki przygotować. Nie mniej jednak zawsze mogą Państwo redaktora o to poprosić i warunkować decyzję skorzystania z usług danego redaktora od tego czy takową próbkę przygotują. Próbka pracy nigdy nie liczy więcej niż 1 strona A4. Próbkę pracy może przygotować wielu redaktorów, więc zanim wybierze się redaktora można zapoznać się z próbkami poszczególnych redaktorów i porównać ich poziom. Próbkę pracy można ściągnąć z działu "Zamówienia", następnie szczegóły danego zlecenia, następnie szczegóły oferty danego redaktora. Próbkę pobiera się klikając przycisk "pobierz próbkę" z sekcji "Próbka pracy".
Po przydzieleniu danego redaktora do realizacji zlecenia są Państwo automatycznie przekierowywani do strony, na której znajduje się sekcja "Wpłaty". W tej sekcji w sposób graficzny prezentowany jest podział na poszczególne raty. Na danym etapie należy zapłacić za jeden etap - informuje o tym migający przycisk "zapłać". Można również zapłacić za pozostałe etapy - to za ile etapów Państwo zapłacą zależy tylko od Was. Jeśli po wyborze redaktora wylogowałeś się i chcesz dokonać zapłaty przy następnym logowaniu do Panelu klienta, wtedy po zalogowaniu należy przejść do sekcji "Zamówienia" a następnie nacisnąć przycisk "szczegóły" dla zamówienia, za które chcesz zapłacić. Po naciśnięciu przycisku "zapłać" przejdziesz do modułu płatności. O rodzajach płatności możesz poczytać w następnej sekcji FAQ. Sposób zapłaty w naszym Serwisie nie różni się w zasadzie od innych zakupów towarów czy usług w Internecie. Płatności dokonuje się przed rozpoczęciem realizacji zlecenia. Preferujemy przelew online.
Po naciśnięciu przycisku "zapłać" w sekcji szczegóły danego zlecenia przechodzimy do sekcji wyboru formy płatności. Za usługę można zapłacić na 4 sposoby:
- przelew online - za pośrednictwem usługi transferuj.pl można zapłacić za zamówienie dokonując przelew bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego. Jest to płatność natychmiastowa i zaraz po jej dokonaniu Redaktor rozpoczyna realizację usługi.
- płatność PayPal - ta usługa umożliwia zapłacenie za pomocą karty kredytowej lub przelanie pieniędzy z własnego konta PayPal na nasz rachunek PayPal. Jest to płatność natychmiastowa i zaraz po jej dokonaniu Redaktor rozpoczyna realizację usługi.
- przelew online z zagranicy - za pośrednictwem usługi Sofort można zapłacić za zamówienie dokonując przelew bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego posiadanego w Polsce lub innym obsługiwanym przez Sofort kraju. Jest to płatność natychmiastowa i zaraz po jej dokonaniu Redaktor rozpoczyna realizację usługi.
- przelew tradycyjny - to tradycyjny przelew, który dokonują Państwo w swoim banku lub na poczcie. Wszystkie dane do przelewu znajdują się w sekcji wyboru sposobu zapłaty. Nie preferujemy tej metody płatności, gdyż aby redaktor rozpoczął realizację usługi, pieniądze muszą najpierw wpłynąć na nasze konto bankowe, a płatność musi zostać zaksięgowana przez jednego z naszych pracowników. Z reguły realizacja zlecenia rozpoczyna się po 48 godzin od daty, kiedy klient dokonał przelewu.
Nie. Naszym przesłaniem jest profesjonalizm i zdobywanie zaufania Klientów. Stąd nasza gwarancja pobierania tylko ustalonych i zaakceptowanych przez Klienta opłat. Dodatkowo oferujemy szereg bezpłatnych usług typu: nieodpłatne poprawki, strona tytułowa, bibliografii, spisy załączników itp.
Plan pracy jest zawsze przygotowywany w ciągu od 1 do 3 dni od daty pierwszej wpłaty za zlecenie. Zanim redaktor przystąpi do realizacji zasadniczej części usługi musi najpierw wypracować z klientem kształt całej pracy, czyli innymi słowy plan pracy. Dopiero po jego akceptacji przez klienta przystępuje do realizacji opłaconej pierwszej części zlecenia. Jeśli klient przez długi okres nie akceptuje planu pracy, to zastrzegamy sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji pierwszej części zlecenia.
Wraz z dokonaniem wpłaty nasz system automatycznie wyznaczy termin realizacji części bądź całości zlecenia. Termin ten zależy tylko od daty realizacji, którą Państwo określili w zamówieniu oraz od tego ile czasu minęło zanim dokonali Państwo wpłaty. Jeśli np. na realizację zlecenia jest 50 dni, a system podzielił płatność na 5 rat, to na realizację każdego etapu zarezerwowane będzie 10 dni i w ciągu 10 dni od danej wpłaty opłacona część zlecenia będzie gotowa do pobrania. W zakładce "Zamówienia" - szczegóły danego zamówienia znajduje się sekcja "Proces realizacji", w której w sposób graficzny prezentowany jest czasowy podział na realizację poszczególnych etapów. Niezależnie od tego Klient po każdej wpłacie jest informowany o zarejestrowaniu wpłaty wraz z terminem realizacji tej części. W razie jakichkolwiek pytań, dodatkowych wytycznych, czy wątpliwości zawsze można kontaktować się z redaktorem na czacie. Można również poprosić redaktora o szybszą realizację zlecenia. Przy czym redaktora obowiązuje tylko termin wyznaczony przez system i od jego dobrej woli zależy czy zlecenie zostanie zrealizowane szybciej.
Wraz z wpłatą zostanie wyznaczony termin realizacji części lub całości zlecenia, co zostanie zarejestrowane w sekcji "Proces realizacji" w szczegółach danego zamówienia oraz zostanie wysłana informacja mailowa na temat terminu realizacji. Jeśli zależy Państwu natomiast na regularnym informowaniu o przebiegu procesu realizacji - co jest w danym momencie wykonywane i na jakim etapie jest opłacona część lub całość zlecenia, to w tej sprawie należy kontaktować się na czacie z reaktorem, który realizuje Państwa zlecenie.
Zaraz po tym jak redaktor w wyznaczonym terminie zrealizuje opłacone zlecenie, zostaje wysłana informacja mailowa do klienta gdzie i jak można pobrać zrealizowane zlecenie. Niezależnie od tego zlecenie można pobrać bezpośrednio po zalogowaniu do Panelu klienta w zakładce "Zamówienia", następnie "szczegóły" danego zamówienia w sekcji "Proces realizacji". W tej sekcji znajduje się przycisk "pobierz", za pomocą którego można pobrać zrealizowaną usługę. Dodatkowo dla każdej niepobranej części przycisk "pobierz" będzie mrugał, aby nakierować klienta co należy w danym momencie zrobić. Po pobraniu części zlecenia zostaną Państwo poproszeni o dokonanie kolejnej wpłaty i tak do końca.
Po realizacji przez redaktora całości bądź części zlecenia mają Państwo możliwość zwolnienia płatności dla każdej zrealizowanej części bądź całości zlecenia. Jeśli Państwo tego nie uczynią redaktor nie otrzyma zapłaty za już wykonaną część lub całość zlecenia, aż do końca jego realizacji plus dodatkowe 7 dni. Jeśli są Państwo zadowoleni z przesłanej pracy, to należy zwolnić płatność dla redaktora, aby nie czekał on niepotrzebnie na wypłatę. Jeśli natomiast są Państwo niezadowoleni z przesłanego materiału, to nie należy zwalniać płatności, aż do czasu poprawienia pracy przez redaktora. Płatność można zwolnić dla każdej części jak i całości zlecenia w dziale "Zamówienia", szczegóły danego zlecenia, sekcja "Proces realizacji" - przycisk "zwolnij płatność".
Wraz z realizacją przez redaktora pierwszej części bądź całości zlecenia mają Państwo możliwość wystawienia opinii i oceny na temat redaktora, który realizował Państwa usługę. Przycisk "wystaw opinię" znajduje się w dziale zamówienia w szczegółach danego zlecenia pod sekcją "Proces realizacji". Po naciśnięciu przycisku przechodzimy do strony, gdzie oceniamy poziom usługi w skali od 1 do 10 oraz wystawiamy słowny komentarz. Można wystawić tylko jeden komentarz i opinię do każdego zamówionego zlecenia.
Poprawki do pracy można wnosić do każdej zrealizowanej części przez cały okres zlecenia oraz do 14 dni od daty przesłania finalnej wersji pracy. Poprawki można wnosić w dowolnej ilości, a redaktor jest zobowiązany do ich wykonania w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Poprawki należy wnosić poprzez przesłanie redaktorowi wiadomości na czacie z wytycznymi, czego one dotyczą lub instrukcje z poprawkami można wysyłać w pliku i uploadować go w panelu klienta w sekcji szczegóły danego zlecenia, którego poprawki dotyczą. Dozwolone jest bezpłatne wprowadzanie zmian w zamówieniu, o ile nie naruszają one wstępnych instrukcji zlecenia. Jeśli po otrzymaniu pracy Klient zgłasza poprawki polegające na konieczności zmiany wcześniej uzgodnionej struktury/planu pracy, wówczas takie poprawki mogą być wykonane tylko w drodze utworzenia nowego zlecenia, na realizację którego redaktorzy przedstawią stosowne oferty cenowe.
Niezmiernie rzadko zdarza się sytuacja, w której Klient jest niezadowolony z naszych usług - nie mniej jednak takie sytuacje się zdarzają. W takim przypadku przede wszystkim należy starać się porozumieć z redaktorem, który realizuje Państwa zlecenie. Redaktor jest zobowiązany do dokonania wszelkich poprawek, jakie Państwo zgłoszą w terminie do 3 dni. Jeśli natomiast pomimo prób porozumienia, nie uda się takowego z redaktorem osiągnąć, wtedy należy przejść w Panelu klienta do zakładki "Kontakt z redakcją". W tej sekcji naciśnij przycisk "wyślij wiadomość" i napisać do redakcji serwisu. Przedstawić swoje obiekcje. Po otrzymaniu takiej reklamacji w ciągu 24 godzin redakcja serwisu analizuje zasadność takich poprawek, stanowisko klienta i redaktora i na tej podstawie podejmuje stosowne kroki. W ostateczności, jeśli poprawki są uzasadnione, a redaktor nie wykona ich w terminie 3 dni, gwarantujemy proporcjonalny zwrot pieniędzy. Wysokość zwrotu ustalana jest w drodze negocjacji.
Takie sytuacje w naszym Serwisie praktycznie nie mają miejsca, jednakże zakładamy zwrot pieniędzy w przypadku niemożności realizacji zlecenia (np. z powodu choroby redaktora) czy nie spełnienia szczegółowych wymagań Klienta przy kolejnych próbach poprawienia napisanej pracy w kwocie pomniejszonej o część zrealizowaną i zaakceptowaną.
W naszym systemie występują dwa rodzaje rabatów:
- Rabat dla nowych klientów - każdy nowy klient obejmowany jest automatycznie systemem rabatowym w wysokości 5, 10 lub 15%. Wysokość rabatu uzależniona jest tylko do ilości zamawianych stron. Jeśli klient zamawia od 21 do 50 stron to rabat wyniesie 5%, jeśli od 51 do 100 stron to rabat wyniesie 10%, a jeśli zamawia zlecenia na ponad 100 stron to zostanie naliczony rabat 15%.
- Rabat dla stałych klientów - nasz system automatycznie zlicza objętość wszystkich zrealizowanych zleceń i na tej podstawie wylicza wysokość naliczonego rabatu przy każdym kolejnym zleceniu. Kryterium jest tylko łączna ilość zrealizowanych stron. Wysokość rabatu jest analogiczna jak w pierwszym przypadku.
Więcej informacji o rabatach można znaleźć w dziale "Zarabiaj z nami" w panelu klienta lub na stronie www.redaktor-online.pl/Bonus.
Nasz system automatycznie wylicza wysokość rabatu. Jest ona widoczna w każdej ofercie cenowej redaktora na realizację złożonego zamówienia. W takiej ofercie cenowej pojawiają się 3 pozycje:
- cena na zielonym tle - cena uwzględniająca rabat
- przekreślona cena na czerwono - cena przed rabatem
- oszczędzasz - kwota oszczędności.
Jeśli jesteś już naszym klientem, to wysokość dotychczas uzyskanego rabatu widoczna jest w Panelu klienta, dział "Profil klienta" - naliczony rabat.
Tak. Bonus to nagroda pieniężna dla klienta, który polecił nasze usługi, a polecony klient z naszych usług skorzystał. Zasada naliczania i przyznawania bonusów jest prosta:
- wypełnij formularz w dziale "Zarabiaj z nami" w sekcji "Klient polecony" - wskaż imię i adres email klienta, któremu poleciłeś nasze usługi
- jeśli w przyszłości zgłosi się do nas polecony klient i skorzysta z naszych usług, to każde 5% wpłacanej przez polecanego klienta kwoty, doliczane jest do twojego konta w naszym systemie.
Przyznany bonus można wykorzystać na 2 sposoby:
- przy składaniu kolejnego zlecenia i dokonywaniu za nie zapłaty, suma jaką będziesz musiał zapłacić zostanie o naliczony bonus pomniejszona. Innymi słowy zapłacisz za kolejne zlecenie mniejszą kwotę
- możesz poprosić o wypłatę bonusu bezpośrednio na swoje konto bankowe - wystarczy w dziale "Profil klienta" nacisnąć przycisk "poproś o wypłatę" przy polu bonus i podać nam namiary, gdzie mamy taki bonus przelać. W tym przypadku wypłata nastąpi w ciągu 5-7 dni od daty wysłania takowej prośby.
Jakie dają Państwo gwarancje, iż usługa zostanie prawidłowo zrealizowana ? Nasza działalność daje 4 podstawowe rodzaje gwarancji:
- Gwarancja Jakości
- Gwarancja Zwrotu Pieniędzy
- Gwarancja Autentyczności
- Gwarancja Poufności
Gwarancja Jakości - przejrzysty system oceny redaktorów i opinie klientów zapewniają, iż wybrany przez Państwa redaktor zrealizuje zlecenie na odpowiednim poziomie merytorycznym. Prowadzimy również restrykcyjną politykę rekrutacji nowych redaktorów. Aby dołączyć do naszego grona trzeba sprostać wysokim wymaganiom jakościowym stawianym przez nasz serwis. Każdy z naszych redaktorów ma co najmniej tytuł magistra i duże doświadczenie w branży. Mają Państwo dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat redaktorów - wystarczy przejrzeć ich profile w dziale "Nasi redaktorzy" na stronie głównej.
Gwarancja Zwrotu Pieniędzy - płacąc za usługę nie musisz się martwić czy prawidłowo wydałeś pieniądze. Sam zwalniasz płatność dla redaktora. Jeśli będziesz niezadowolony, a Twoja reklamacja jest uzasadniona, to gwarantujemy proporcjonalny zwrot wpłaconych pieniędzy. Innymi słowy - pomimo faktu, iż mają Państwo bezpośredni kontakt z redaktorem, to ostatecznie redakcja serwisu decyduje czy dane zlecenie zostało wykonane należycie i czy zostanie wypłacone wynagrodzenie redaktorowi. Do czasu zwolnienia przez klienta ostatniej płatności dla redaktora - Państwa pieniądze są bezpieczne i mogą zostać refundowane.
Gwarancja Autentyczności - usługa realizowana jest na indywidualne zlecenie od podstaw - zgodnie z wszystkimi wytycznymi klienta. Nie powielamy ani nie kopiujemy już napisanych prac. W momencie przesłania zlecenia, zrzekamy się na rzecz klienta praw autorskich majątkowych do przygotowanego materiału. Oznacza to, iż nasz Serwis nie ma już prawa w sposób zarobkowy wykorzystywać napisanych wcześniej prac.
Gwarancja Poufności - wszystkie informacje uzyskane od naszych klientów są całkowicie poufne, żadne dane osobowe nie są przekazywane poza firmę, ani w żaden inny sposób wykorzystywane. Poza tym wymagamy od klientów minimalnych danych typu imię czy email. Cała korespondencja i wszystkie przesłane materiały pozostają Państwa własnością nie wykorzystujemy ich w żaden inny sposób, niż na potrzeby realizacji Państwa zlecenia.
Dajemy gwarancję otrzymania przez Klienta pracy w terminie i zgodnie z wymaganiami. Celem minimalizacji Państwa ryzyka nasz system oferuje m. in.:
- możliwość przygotowania bezpłatnej próbki
- płatność ratalną za każdy etap
- możliwość podpisania umowy - w tym celu należy skontaktować się z redakcją serwisu za pomocą działu "Kontakt z redakcją"
Istnieje kilka metod sprawdzania oryginalności pracy. Przede wszystkim istnieją programy, które mogą to sprawdzić. My korzystamy z usług serwisu www.plagiat.pl. Na żądanie Klienta i za dodatkową opłatą możemy sprawdzić daną pracę również innym dowolnym programem. Współpracujemy od lat tylko z najlepszymi osobami, posiadającymi duże doświadczenie w pisaniu prac, którym nigdy nie udowodniono plagiatu. Jeśli sprawdzona przez nas praca okazałaby się plagiatem, natychmiast kończymy współpracę z daną osobą.
Zawsze nasi redaktorzy starają się dostarczyć zamówione prace w uzgodnionym z Klientem terminie. Redaktor nie przyjmie zlecenia, jeśli nie jest w stanie zachować terminu jego wykonania. Jeśli zaistniałyby jednak niezależne od nas okoliczności opóźnienia, poinformujemy Państwa o tym i umożliwimy skorzystanie ze specjalnego rabatu lub darmowych stron przy realizacji kolejnego zlecenia.
Każdy, kto ukończył 18 lat i akceptuje oraz przestrzega Regulaminu, Polityki Poufności oraz Polityki Prywatności, może swobodnie korzystać z naszej platformy w dowolnym czasie czy miejscu.
Polityka Poufności to kilka fundamentalnych zasad korzystania z naszej platformy. Aby złożyć jakiekolwiek zlecenie należy zapoznać się z jej treścią i zaakceptować zawarte w niej zasady, w tym:
- Nie można w żaden sposób podawać swoich danych osobowych czy kontaktowych bezpośrednio Redaktorom. Dotyczy to zarówno treści wpisywanych w specyfikacji zamówienia (z wyjątkiem sekcji dane kontaktowe w formularzu rejestracyjnym, które nie są nigdzie udostępniane), rozmów na chacie czy informacji zawartych w przesyłanych plikach z wytycznymi. Nasz system skanuje każdą treść pod kątem próby przesłania takich danych.
- Nie można prosić Redaktorów zainteresowanych realizacją Państwa zlecenia o podanie swoim danych kontaktowych czy osobowych.
- Nie można podać informacji logowania do naszego portalu lub do jakiekolwiek innego portalu czy serwisu internetowego.
- Nie można podawać ani prosić Redaktorów o dane do płatności. Płatności dokonuje się za pośrednictwem naszej strony internetowej. Oferujemy szereg metod płatności. Jesteśmy gwarantem prawidłowego przebiegu realizacji zlecenia. Gwarantujemy również zwrot wpłaconych pieniędzy w przypadku nienależytego wykonania usługi przez Redaktora.
Tylko w przypadku przestrzegania zasad polityki poufności możemy dać gwarancje prawidłowego przebiegu całego procesu realizacji zlecenia, gwarancje poufności czy zwrotu pieniędzy. Platforma została skonstruowana w taki sposób, aby za jej pośrednictwem móc w pełni zamówić, przesłać wytyczne, opłacić, odebrać zamówiony materiał i na bieżąco uzgadniać szczegóły współpracy z redaktorem. Pomimo tak szerokiego wachlarza funkcjonalności nasz system wciąż zapewnia pełną anonimowość i bezpieczeństwo - zarówno Państwa, jak i Redaktorów, którzy realizują zlecenia. Była to myśl przewodnia przy tworzeniu naszego portalu. Zgodnie z tą ideą, użytkownicy korzystający z naszej platformy są zobligowani do przestrzegania powyższych zasad.
W takim przypadku konto danego użytkownika jest bezpowrotnie usuwane i nie ma już możliwości korzystania z naszej platformy. Wpłacone sumy pieniędzy za już zrealizowane części nie podlegają zwrotowi. Nie bierzemy również odpowiedzialności za złamanie przepisów obowiązującego prawa przez takowego użytkownika.
Każda treść wpisana w formularzach, czatach czy w przesłanych plikach jest sprawdza przez pracowników obsługi serwisu redaktor-online.pl pod kątem przestrzegania warunków i zasad korzystania z naszej platformy oraz obowiązującego regulaminu. Kontrola ta odbywa się w sposób niezakłócający w żaden sposób funkcjonalności systemu i prawidłowego przebiegu realizacji zlecenia. Ma na celu tylko i wyłącznie eliminowanie z naszej platformy osób świadomie łamiących obowiązujące i zaakceptowane zasady i prawo.
Wszelkie treści, materiały i opracowania wykonane przez naszych redaktorów mogą być wykorzystane tylko w sposób nienaruszający prawa a w szczególności Prawa Autorskiego oraz Art. 272. K.K.